שאלות נפוצות על סטוריטלינג
מה זה סטוריטלניג?
סטוריטלינג מגלם את היכולת לארוז ולתרגם נתונים, אירועים וחומר גלם לכדי סיפור המיצר קשב, יוצר קשר ומביא למעורבות של הקהל. הסיפור הוא האופן שבו אנו מנגישים את התוכן שלנו – בכתב, בעל-פה, בויז'ואל וכיוצ"ב – בכל נקודות הממשק שלנו עם קהלים.
מהם הכללים לסטוריטלינג אפקטיבי?
יש כללים שונים ומגוונים לסטוריטלינג אפקטיבי.
איך משתמשים בסטוריטלינג בפרזנטציות ומצגות?
הנה 10 טיפים לסטוריטלינג במצגות:
מה הן טעויות הסטוריטלינג הנפוצות ביותר?
האם אפשר ללמוד סטוריטלינג?
בניגוד לטענות שלעיתים נשמעות על כך שמדובר ב"אומנות הסטוריטלינג" ולכן רק מי שיש לו כישרון יכול לעסוק בתחום, כיום יש מידע נרחב על הנושא שחושף את סודות המקצוע ומלמד צעד אחר צעד איך אפשר לספר סיפורים עם אג'נדה כדי לקדם מטרות ויעדים בחיים, בעסקים ובעבודה.
האם סטוריטלינג ומספרי סיפורים זה אותו הדבר?
כשמשתמשים בארץ במונח סטוריטלינג מתכוונים לטכניקה שבה משתמשים בסיפור ככלי אסטרטגי כדי לקדם אג'נדה, מטרות ויעדים. מספרי סיפורים (המוכרים לנו מפסטיבל מספרי הסיפורים בארץ) לעומת זאת עוסקים בסיפור סיפורים לשם בידור הדעת (במובן הפסקאלי של המונח). הבלבול בין שני העיסוקים והמונחים נובע מכך שאין בעברית מילה ייחודית למונח "סטוריטלינג" בהקשר לשימוש בסיפורים לשם העברת מסרים אישיים או עסקיים לשם שכנוע, עיצוב דעת קהל או ככלי שיווקי.
שימו לב
כל הטקסטים המפורסמים כאן מוגנים בזכויות יוצרים:
כל הזכויות שמורות לאסנת גואז
מחברת הספר התחילו לספר!
סטוריטלינג אפקטיבי צעד אחר צעד
(בעברית ובאנגלית).
את הספרים שלי תוכלו למצוא כאן
בעולם קוראים לזה סטוריטלינג
בארץ: התחילו לספר!
אם תסתכלו לרגע על מנהיגים ומובילי דעה, על אנשים שמהם אתם מקבלים השראה, על מרצים שמרתקים אתכם, על מנהלים בעלי כריזמה, תגלו את סוד הצלחתם – היכולת לספר סיפור. לא סתם סיפור, אלא סיפור טוב.
כי אם התוכן הוא המלך -
הסיפור הוא הלב שלו!
אז מה זה סטוריטלינג?
סטוריטלינג מגלם את היכולת לארוז ולתרגם נתונים, אירועים וחומר גלם לכדי סיפור המייצר קשב, יוצר קשר ומביא למעורבות של הקהל.
הסיפור הוא האופן שבו אנו מנגישים את התוכן שלנו – בכתב, בעל-פה, בויזואל וכיוצ"ב – בכל נקודות הממשק שלנו עם קהלים.
סטוריטלינג מקדם תקשורת בינאישית אפקטיבית באמצעות שילוב של כלים הלקוחים מעולם הסיפורת.
סטוריטלינג עוסק
בשכנוע
בהעברה אפקטיבית של מסרים
בקידום אג'נדה, מטרות ויעדים
באמצעות סיפור סיפורים או/ו שימוש באלמנטים סיפוריים
בחיים, בעבודה ובעסקים
אפשר להשתמש בארגז הכלים לסטוריטלינג:
בהרצאות, במצגות ובפרזנטציות
בישיבות ובמשא ומתן
במפגשים עסקיים, חברתיים ואישיים
בראיונות בתקשורת ההמונים
בראיונות לקבלת עבודה
בפעילות שיווקית-פרסומית בכלל
ובמדיה החברתית בפרט
בחיי היום-יום
סטוריטלינג זה לא סתם באזזוורד
זו המציאות העכשווית של כולנו
אז אל תישארו מאחור - התחילו לספר!
בחנו עכשיו את מיומנויות הסטוריטלינג שלכם
האם אתם מקיימים את עקרונות הסטוריטלינג כשאתם מספרים?
האם גם אתם עושים טעויות סטוריטלינג נפוצות?
האם אתם מקיימים את עקרונות הסטוריטלינג בפרזנטציות ובמצגות שלכם?
ותדעו מה מצבכם
מה אנו מציעים?
הרצאות סטוריטלינג למוסדות, לעסקים, לארגונים ולחברות
סדנאות סטוריטלינג והפעלות לימי עיון, כנסים וימי עובדים
קורס סטוריטלינג מרחוק סינכרוני וא-סינכרוני
סטוריטלינג לפרזנטציות ומצגות
הרצאה וסדנה
איך מספרים בפייסבוק?
סדנה מעשית לסטוריטלינג לשיווק אישי, עסקי וארגוני
הרצאה, סדנה וליווי אישי
"חוויית הכתיבה האופטימלית - איך לכתוב ספר בחודש"
הרצאה וסדנה לכתיבת תוכן אפקטיבי, כתיבה שיווקית וסטוריטלינג
"המלך מת? יחי המלך החדש! - העברה אפקטיבית של מסרים"
מה הסיפור שלך?
כתיבת הסיפור המוביל לאישים, לארגונים, לחברות ולעסקים
למעבר לשירותי הפרימיום שלנו
לחצו כאן

אז איך מספרים סיפורים בעסקים?
לחצו על התמונה כדי לקרוא
אסנת גואז היא סופרת, מרצה וסטוריטלרית המסייעת לאישים, עסקים וארגונים למצוא את הסיפור שלהם ולספר אותו נכון.
גואז היא מחברת ספר ההדרכה "התחילו לספר! - הסיפור ככלי אסטרטגי" שיצא בעברית ובאנגלית ונקרא כבר עלי ידי אלפי אנשים מכל רחבי העולם. הספר זכה לתג האיכות הכחול של חברת אמזון העולמית.
גואז מוסמכת (M.A) בתקשורת ובעיתונות מטעם האוניברסיטה העברית ובעלת יותר מ-18 שנות ניסיון מעשי בתקשורת שיווקית כדוברת, פרסומאית, מנהלת יחסי ציבור ואשת שיווק.
סטוריטלינג זה לא סתם באזזוורד זו המציאות העכשווית של כולנו. אז אל תישארו מאחור - התחילו לספר! אפשר להתחיל במחיר של קפה ועוגה כאן