כל הזכויות שמורות לאסנת גואז
רוב ווקר, עיתונאי מהניו יורק טיימס, ערך ניסוי לבדיקת כוח השפעתו של סיפור טוב על בני האדם. הניסוי כלל רכישה של כ-100 פריטים זניחים בשוקי הפשפשים, בעלות כוללת של קרוב ל-129 דולר. את הפריטים האלו הוא הציע למכירה מחודשת ב-eBay, כאשר הוא מצמיד לכל פריט סיפור ומציע אותו במחיר גבוה פי כמה וכמה מעלותו המקורית. בסופו של תהליך כל הפריטים נמכרו בסכום כולל של יותר מ-3.600 דולר. שזה רווח של 2790 אחוזים!
אתם קולטים כמה כוח יש לסיפורים?
אז שנייה לפני שאתם מתחילים לקדם את עצמכם או את העסק שלכם, שנייה לפני שאתם מעבירים פרזנטציה, הרצאה, פותחים דף עסקי, כותבים בלוג, יוצאים במימון המונים, משווקים במדיה החברתית או שנייה אחרי (כי עדיף מאוחר מאשר בכלל, לא?) בואו ללמוד, לתרגל ולקבל כלים לאיך מספרים סיפורים אפקטיביים. שזה בעצם כמו לומר: איך ליצור תכנים – פוסטים, סרטונים, פרזנטציות ועוד – שבאמת עובדים. כאלו שנוגעים באחרים. שמשפיעים. שמניעים לפעולה. בקיצור, איך מספרים סיפורים שיקדמו את האג'נדה, המטרות והיעדים שלכם.
כי אם התוכן הוא המלך – הסיפור הוא הלב שלו.
למי הסדנה מיועדת?
לכל מי שרוצה לגלות את סודות השכנוע והעברת מסרים אפקטיבית באמצעות סטוריטלינג.
לכל מי שרוצה לדעת איך לקדם את עצמו או את העסק שלו או את מקום עבודתו.
לכל מי שחייב לשווק בעצמו אבל שונא כל שנייה של התעסקות בשיווק המסורתי.
לכל מי שאינו יכול להרשות לעצמו לשכור את שירותיו של איש שיווק.
לכל מי שהשיווק שלו כרגע לא זוכה ממש לתוצאות.
לכל מי שיוצר בשוטף תכנים (פוסטים, למשל) והם לא ממש זוכים להתייחסות.
לכל מי שמעסיק איש שיווק ורוצה לנהל אותו טוב יותר.
למרצים או לכל מי שנדרש להעביר פרזנטציה.
לכל מי שממונה על יצירת תכנים בעסק שלכם, כמו למשל: מנהלי שיווק, מנהלי תוכן, מנהלי דפים עסקיים, בלוגרים, יוצרי סרטונים, בוני פרזנטציות וכיוצ"ב.
בקיצור לכל מי שרוצה להתחיל לספר!
כי סיפור סיפורים הוא המפתח להשגת קשב ועניין בעידן רווי המסרים שבו אנו חיים.
אז איך מספרים סיפורים שעובדים?
כמו כל דבר בחיים: לומדים, מיישמים ורואים תוצאות (טוב, לרוב).
וכל אחד יכול, זה אם באמת רוצים (וכן זו גם קלישאה – מה לעשות שהחיים מלאים בכאלו?).
מה הסדנה כוללת?
למידה, תרגול, קבלת משוב ובעיקר הבנה וידע לאיך סטוריטלינג עובד. לאיך אנחנו צריכים להתנהל כדי שהתכנים שלנו, שגם ככה אנחנו כל הזמן יוצרים ומשגרים לכל עבר, יהיו הרבה יותר אפקטיביים – ולא משנה באיזו פלטפורמה אנו משתמשים.
במה הסדנה עוסקת?
באיך יוצרים תכנים שמשיגים קשב? (ניחשתם נכון, מספרים).
איך לספר סיפורים שעובדים?
איפה תמצאו את הסיפורים שיש לכם?
מה כדאי לכם לספר?
איך תספרו את הסיפורים שלכם באופן משכנע ואמין?
איך תהפכו כל תוכן שלכם לכזה שנוגע ומשפיע?
איך הסיפורים שלכם יוכלו לקדם אתכם או את העסק שלכם?
איך תגרמו לסיפורים שלכם לבלוט במדיה החברתית?
וגם...
איך לא מספרים.
מה עלול "להרוג" את הסיפור שלכם.
מה עלול לפגוע באפקטיביות של הסיפור שלכם.
למי תספרו את הסיפורים שלכם.
איך ומתי תפיצו את הסיפורים שלכם לקהלים שלכם.
איך תגדילו את החשיפה לסיפורים שלכם באופן אורגני.
מה הסדנה לא כוללת?
לוקשים, מחברת וכלי כתיבה או מחשב נייד.
ארוחת בוקר/צהרים/ערב – אז תביאו לכם משהו אם אתם לא רוצים למלא את הבטן בקפה ועוגיות – שדווקא כן כלולים בסדנה.
למי הסדנה לא מיועדת?
למי שמחפש הוקוס-פוקוס (כאן זה לא בית ספר לקוסמים ואני לא ג'יי קיי רולינג, לא שהייתי מתנגדת).
למי שחושב לעשות גזור והדבק (כאן באים ללמוד, להתנסות, לתהות ולפעמים גם לטעות).
למי שמחפש נסים ונפלאות (זה לא אומר שאין כאלו).
למי שבא להסתלבט על הגב (כאן באים לעבוד).
מידע נוסף?
בשל מצב קורונה סדנאות פרונטליות פתוחות לקהל הרחב אינן נפתחות עד להודעה חדשה.
אתם יכולים לבדוק את סדנאות האון-ליין שלנו סטוריטלינג דיגיטלי או להזמין סדנה / הרצאת סטוריטלינג לקבוצות מאורגנות / מקום העבודה או להציץ בסליבוס של קורס סטוריטלינג מקיף.
ואם זה יקר לי?
שאלה טובה בהתחשב שטרם סיפרנו מה המחיר... (:
בכל מקרה אתם תמיד יכולים להסתפק בקריאת הספר "התחילו לספר!" זה עולה 89 ₪ בלבד.
אפשר להשיג כאן בהנחה (תגוללו למטה), ברשת ובכל חנויות הספרים ברחבי הארץ ואפילו לקרוא בחינם אם יש בספרייה באזור שלכם (אם אין תבקשו שיזמינו, זה עובד).
איך מזמינים?
יוצרים איתנו קשר כאן.
עוד משהו?
כן. כל משתתף מקבל במתנה את הספר 'התחילו לספר!'
יש לכם כבר ספר?
אז תעבירו את זה הלאה
(זה עדיף על הבונבוניירה שקיבלתם לפני חצי שנה מהדודה).
ואם אני רוצה ללמוד מרחוק (את יודעת, קורונה וזה)?
אפשר למצוא כאן פירוט על כיתת סטוריטלינג וירטואלית.
וכאן על קורס סטוריטלינג מקיף.
אבל מי את בכלל?
בחיים לא שמענו עלייך!
אני כבר דואגת לשנות את זה.
אסנת גואז, נעים מאוד. מוסמכת (M.A) בתקשורת ובעיתונות מטעם האוניברסיטה העברית עם התמחות בפרסום וביחסי ציבור במסלול המעשי והמחקרי. קרוב לעשרים שנה שאני עוסקת בהעברה אפקטיבית של מסרים במגוון תפקידים. בעבר שימשתי כדוברת, יועצת תקשורת ומנהלת יחסי ציבור. מזה כחמש שנים אני גם מעבירה הרצאות וסדנאות על סטוריטלינג לקידום אישי, עסקי וארגוני לחברות ולקהל הרחב. הרצאות, הפעלות וסדנאות סטוריטלינג הועברו כבר למאות אנשים פרטים ומחברות וארגונים שונים, ביניהם: משרד ראש הממשלה, הביטוח הלאומי, הסוכנות היהודית, פורום ניהול הידע בישראל, אוניברסיטת תל-אביב, קהילת הסטורי טלרס של צה"ל, עיריית ירושלים, חברות מובילות במשק הישראלי, עמותות, קבוצות פייסבוק, סוכנויות דיגיטל, חברות פרסום ויחסי ציבור ועוד.
באפריל 2017 הוצאתי לאור את הספר "התחילו לספר!" שעוסק בסטוריטלינג לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים. הספר זכה לסקירות וביקורות נרחבות ברשת ובכלי התקשורת השונים ויצא אף באנגלית וזכה לתג האיכות של חברת אמזון העולמית.
אז איך ממשיכים מכאן?
זה דווקא פשוט - יוצרים קשר
ואפשר גם דרך הכפתור האדום כאן מתחת...
אם תלחצו עליו תוכלו לשלוח לי מייל כדי להירשם לסדנה או לבקש משהו, לשאול שאלות, להתלונן, לספר לי.
תלחצו, זה לא נושך.
נשבעת (:
רק למקרה שאתם עדיין מתלבטים, לא בטוחים, לא מאמינים או כל מני לא אחרים תגוללו למטה – יש המלצות מכל מני מקורות.
ואם אחרי שתקראו תחליטו שכן – תשלחו לי מייל.
אם תחליטו שלא – למה שלא תלכו לספרייה
ותקראו ספר סטוריטלינג בעברית?
זה בחינם.
לא משנה באיזו דרך תבחרו, העיקר שתתחילו לספר!
כי אם התוכן הוא המלך – הסיפור הוא הלב שלו.