top of page

האם סטוריטלינג עוזר למכירות?

עודכן: 19 בינו׳ 2020

רוב ווקר, עיתונאי מהניו יורק טיימס, הוכיח בניסוי שעשה את הכוח שיש לסיפור טוב - בשיווק ובקידום מכירות. הניסוי כלל רכישה של כ-100 פריטים זניחים בשוקי הפשפשים, בעלות כוללת של קרוב ל- 129 דולר. את הפריטים האלו הוא הציע למכירה מחודשת ב- eBay, כאשר הוא מצמיד לכל פריט סיפור ומציע אותו במחיר גבוה פי כמה וכמה מעלותו המקורית. בסופו של תהליך כל הפריטים נמכרו בסכום כולל של יותר מ- 3.600 דולר. שזה רווח של 2790 אחוזים!

*טקסט זה מוגן בזכויות יוצרים. כל הזכויות שמורות לאסנת גואז.


אתם קולטים?

זו אחת מהסיבות שכדאי לכם להשתמש בסיפורים כשאתם מעוניינים לשווק את השירותים שלכם או לקדם את המכירות שלכם.

לסיבות נוספות למה כדאי להתחיל לספר קראו את הספר.



bottom of page