חדש! קורס סטוריטלינג מקיף בסבסוד מעוף - בהנחיית הסטוריטלרית אסנת גואז

אנו שמחים להזמין אתכם לקורס סטוריטלינג והעברה אפקטיבית של מסרים בהנחיית אסנת גואז.

הקורס מסובסד על ידי משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מעוף.

מה זה סטוריטלינג? סטוריטלינג מגלם את היכולת לארוז ולתרגם נתונים, אירועים וחומר גלם לכדי סיפור המייצר קשב, יוצר קשר ומביא למעורבות של הקהל. הסיפור הוא האופן שבו אנו מנגישים את התוכן שלנו – בכתב, בעל-פה, בויזואל וכיוצ"ב – בכל נקודות הממשק שלנו עם קהלים. סטוריטלינג מקדם תקשורת בינאישית אפקטיבית באמצעות שילוב של כלים הלקוחים מעולם הסיפורת. סטוריטלינג עוסק בשכנוע, בהעברה אפקטיבית של מסרים, בקידום אג'נדה, מטרות ויעדים - באמצעות סיפור סיפורים או/ו שימוש באלמנטים סיפוריים בחיים, בעבודה ובעסקים אפשר להשתמש בארגז הכלים לסטוריטלינג: בהרצאות, במצגות ובפרזנטציות, בישיבות ובמשא ומתן, במפגשים עסקיים, חברתיים ואישיים, בראיונות בכלי התקשורת, בראיונות לקבלת עבודה, בפעילות שיווקית-פרסומית בכלל ובמדיה החברתית בפרט.


מה תלמדו בקורס?

במהלך הקורס לומדים, מתנסים ורוכשים את מיומנות השימוש בסיפור ככלי אסטרטגי לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים - בחיים, בעבודה ובעסקים. הקורס ינחה אתכם ברזי סיפור הסיפורים לקידום, שיווק ומיתוג אישי, עסקי וארגוני, יאפשר לכם להתנסות בארגז הכלים לסטוריטלינג - שבו משתמשים הסטוריטלרים המובילים בעולם - ויביא לשיפור בדרך שבה שאתם יוצרים תכנים, מעבירים מסרים ומתקשרים עם קהלי היעד שלכם.

תלמדו איך מעבירים מסרים באופן אפקטיבי והופכים כל דאטה, עובדות ונתונים לסיפור אישי, עסקי או ארגוני. תתוודעו לרזי סיפור הסיפורים לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים - בחיים, בעבודה ובעסקים. תכירו את ארגז הכלים לסטוריטלינג אפקטיבי ויבינו כיצד ניתן להשתמש בו בכל הפלטפורמות והממשקים שלהם עם קהלי היעד. תתנסו בבניה, הגשה והנגשה של תכנים באופן שמעורר קשב, נוגע ומניע לפעולה. תרכשו מיומנויות לשימוש אפקטיבי בסטוריטלינג במדיה החברתית, בפרזנטציות, במצגות, במפגשים, בפיץ' ועוד. למי הקורס מיועד? לכל מי שרוצה להכיר, להתנסות ולרכוש את המיומנות לשימוש באחד מהכלים החשובים ביותר ליצירת תקשורת בינאישית אפקטיבית בעידן רווי המסרים של ימינו! ; לכותבים, לאנשי ומנהלי תוכן, למרצים, לכותבי פוסטים על סוגיהם, למי שצריך לבנות פיץ' (נאום המעלית), לאנשי ומנהלי שיווק, לדוברים ויועצי תקשורת, לעצמאים ובעלי עסקים, למי שרוצה שהתכנים שלו יזכו ליותר נראות ויביאו ליותר מעורבות, למי שרוצה לדעת איך לספר את הסיפור האישי שלו או שלה, למי שרוצה לדעת איך עובד מיתוג אישי באמצעות סטוריטלינג בעידן הדיגיטלי... בקיצור לכול מי שרוצה שהתכנים והמסרים שלה או שלו יקדמו את המטרות והיעדים שלשמם הם נוצרו. על מנחת הקורס:

אסנת גואז מוסמכת (M.A) בתקשורת ובעיתונות מטעם האוניברסיטה העברית עם התמחות בפלנינג בפרסום וביחסי ציבור במסלול המעשי והמחקרי. קרוב לעשרים שנה שהיא עוסקת בהעברה אפקטיבית של מסרים במגוון תפקידים. בעבר שימשה כדוברת, יועצת תקשורת ומנהלת שיווק. מעל חמש שנים שהיא מעבירה הרצאות, סדנאות והדרכות על סטוריטלינג לקידום אישי, עסקי וארגוני לחברות ולקהל הרחב. הרצאות, הפעלות וסדנאות סטוריטלינג הועברו כבר למאות אנשים פרטים ומחברות ומארגונים שונים, ביניהם: משרד ראש הממשלה, הביטוח הלאומי, הסוכנות היהודית, פורום ניהול הידע בישראל, אוניברסיטת תל-אביב, קהילת הסטורי טלרס של צה"ל, עיריית ירושלים, חברות מובילות במשק הישראלי, עמותות, קבוצות פייסבוק, סוכנויות דיגיטל, חברות פרסום ויחסי ציבור ועוד. באפריל 2017 אסנת הוציאה לאור את הספר "התחילו לספר!" שעוסק בסטוריטלינג לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים. הספר זכה ללמעלה מ- 80 סקירות וביקורות נלהבות ברשת ובכלי התקשורת השונים. בינואר 2020 הספר יצא גם בגרסה אנגלית תחת השם: סטוריטלינג אפקטיבי - צעד אחר צעד באמזון ותוך זמן קצר קיבל תג רב-מכר. באוגוסט 2020 הספר זכה גם בתג האיכות הבינלאומי (גרייט אין קינדל) של אמזון העולמית.

הקורס מועבר בקבוצות קטנות.

אל תישארו מאחור, הירשמו עכשיו והבטיחו את מקומכם.

לינק לרשימת הקורסים: https://www.poprite.co.il/msobsad




פוסטים אחרונים

הצג הכול

מאירה ברנע-גולדברג: להוציא לאור ספר "כל הסודות והשקרים" מפגש מקוון עם הסופרת מאירה ברנע-גולדברג: מבוא לעולם הספרים בישראל. כל הסודות הגדולים והשקרים הקטנים של העולם אליו עתיד לצאת לאור הספר הראשון של

ביום ראשון ה-6 בדצמבר נקיים לייב בנושא: ׳הצילו את החתול׳ — המדריך לכתיבת רומן. נארח בקבוצת הפייסבוק את עופר זאבי, מנהל ועורך תוכן ותיק בתעשיית הטלוויזיה בארץ שניהל את ערוץ 3 בכבלים ואת מחלקת התכניות ש