top of page

סטוריטלינג לפרזנטציה אפקטיבית

סדנת סטוריטלינג לבניית מצגות

עם סיפור בלתי נשכח

כל הזכויות שמורות לאסנת גואז

התחילו לספר! 

בחנו את עצמכם: 

האם המצגת או הפרזנטציה שלכם עומדת בעקרונות הסטוריטלינג?

או במילים אחרות: עד כמה אתם מקפידים על קיום 10 העקרונות לפרזנטציה מנצחת?

בחנו א עצמכם עכשיו ותדעו מה מצבכם. 

איך זה עובד? על כל סעיף שאתם מקיימים בפרזנטציה שלכם תנו לעצמכם 10 נקודות.

אם אתם לא מקיימים תנו לעצמכם אפס נקודות. 
סכמו את הציון הסופי שלכם ובדקו את התוצאה שלכם. 

 

10 הכללים לסטוריטלינג במצגות ובפרזנטציות

1. האם יש לכם במצגת מסר אחד לכל שקף?

2. האם כל מסר אצלכם הוא עד 6 מילים?

3. האם המרתם את מרבית המסרים שלכם לוויז'ואל?

4. האם נראות המצגת שלכם היא של 3*3 במקסימום (צבעים * אלמנטים גרפיים)?

5. האם המצגת שלכם מבוססת קונטרסטים?

6. האם כל 20 דקות פרזנטציה אתם "שוברים"?

7. האם אתם משלבים בפרזנטציה שלכם שאלות?

8. האם אתם מפעילים בפרזנטציה מקסימום חושים אפשריים של הקהל שלכם?

9. האם אתם ממחישים בפרזנטציה את מה שאתם מספרים?

10. האם המצגת שלכם נסגרת עם מה שהיא נפתחה?

סכמו את הניקוד שלכם. 

מה הציון שקבלתם?

ציון 100: כל הכבוד. יש לכם מצגת מנצחת. עכשיו שווה לכם לבדוק שאתם לא עושים את 10 הטעויות הנפוצות בסטוריטלינג. לקריאה לחצו כאן.

ציון 90: חשוב לדעת מהו הסעיף שחסר לכם. למה? כי כמו האצבעות  בידיים שלנו לא כל הכללים לסטוריטלינג בפרזנטציות שווים. יש כללים לסטוריטלינג שכובד משקלם גדול יותר מאחרים.

ציון 80 ומתחת: אתם חייבים לעבוד על המצגת / הפרזנטציה שלכם. כל דקה שבה אתם ממשיכים להרצות או להדריך עם המצגת שלכם אתם פוגעים באפקטיביות של הפרזנטציה שלכם. לא חבל? מוזמנים לבדוק את ההצעה כאן לסדנת סטוריטלינג למרצים ולכל מי שמעביר פרזנטציות. 

 

 

שימו לב:

כל הטקסטים המפורסמים כאן מוגנים בזכויות יוצרים:

 כל הזכויות שמורות לאסנת גואז

מחברת הספר התחילו לספר!

סטוריטלינג אפקטיבי צעד אחר צעד

(בעברית ובאנגלית).

 

סדנה לסטוריטלינג במצגות

שנייה לפני שאתם מעבירים פרזנטציה, הרצאה או מצגת בואו ללמוד, לתרגל ולקבל כלים לאיך הופכים כל חומר גלם למצגת אפקטיבית עם סיפור בלתי נשכח. שזה בעצם כמו לומר: איך תוכלו להפוך את התכנים שלכם במצגת למעניינים, למושכים ולאפקטיביים. יש להגיע לסדנה עם חומר גלם הכולל טקסטים ותמונות.

למי הסדנה מיועדת?

לכל מי שרוצה לדעת איך מספרים במצגות. 

לכל מי שרוצה לגלות את סודות השכנוע והעברה אפקטיבית של מסרים בפרזנטציות.

לכל מי שרוצה לדעת איך ליצור קשב ועניין מצד הקהל.

לכל מי שלא יודע איך מעבירים מסרים שיווקיים במצגות מבלי ממש לשווק.

לכל מי שלא יכול להרשות לעצמו לשכור את שירותיו של בונה מצגות.

לכל מי שרוצה ללמוד לבנות בעצמו את המצגות שלו.

לכל מי שהמצגת שלו כרגע לא זוכה למשובים חיוביים.

לכל מי שזקוק למצגת ולא יודע מאיפה ל"תקוף" את זה.

לכל מי שרוצה להפוך את המצגת שלו מטובה לטובה מאוד ואולי אפילו למצויינת.

לכל מי שמשתמש במצגות בשוטף ורוצה לשפר את יכולות הפרזנטציה שלו.

לכל מי שממונה על בניית מצגות בעסק או בעבודה.

בקיצור, לכל מי שרוצה ליצור מצגת אפקטיבית עם סיפור בלתי נשכחכי סיפור סיפורים במצגות הוא המפתח להצלחת הפרזנטציה שלכם. סקפטים? תסתכלו על הרצאות טד ותראו איך הספקות שלכם כבמטה קסם מתפוגגים.

אז איך מספרים סיפורים במצגות?

כמו כל דבר בחיים: לומדים, מיישמים ורואים תוצאות (טוב, לרוב).

וכל אחד יכול, זה אם באמת רוצים (וכן זו גם קלישאה – מה לעשות שהחיים מלאים בכאלו?). 

מה הסדנה כוללת?

למידה, תרגול על חומרי גלם שהבאתם מהבית, קבלת משוב ובעיקר הבנה וידע לאיך סטוריטלינג עובד במצגות ואיך אתם צריכים לבנות את הפרנטציה שלכם כך שתהיה הרבה יותר מעניינת עבור הקהל שלכם והרבה יותר אפקטיבית עבורכם.

במה הסדנה עוסקת?

באיך לספר סיפורים במצגות.

איך יוצרים שקפים שמשיגים קשב. 

איפה מוצאים סיפורים.

מה כדאי לכם לספר.

איך תספרו את הסיפורים שלכם באופן משכנע ואמין.

איך תהפכו כל שקף שלכם לכזה שנוגע או משפיע.

איך הסיפורים במצגת שלכם יוכלו לקדם אתכם או את העסק שלכם.

איך תוכלו לזכור את מה שאתם צריכים לספר במצגת בקלות. 

וגם...

מהן הטעויות הנפוצות במצגות.

מה "יהרוג" את הקשב של הקהל שלכם.

מה עלול לפגוע באפקטיביות של המסרים שלכם.

איך אסור לכם לספר במצגות.

מה הסדנה לא כוללת?

לוקשים (נשאיר את זה למרק של סבתא) וגם מחשב אישי (לא בתקציב שלנו) – חובה להצטייד באחד כזה.

ארוחת בוקר/צהרים/ערב – אז תביאו לכם כריך אם אתם לא רוצים למלא את הבטן שלכם בקפה ועוגיות – שדווקא כן כלולים בסדנה. אה, זה גם לא כולל הסברים טכניים על פאוור-פוינט.

למי הסדנה לא מיועדת?

למי שמחפש הוקוס-פוקוס (כאן זה לא בית ספר לקוסמים ואני לא ג'יי קיי רולינג, לא שהייתי מתנגדת).

למי שחושב לעשות גזור והדבק (כאן באים ללמוד, להתנסות, לתהות ולפעמים גם לטעות).

למי שמחפש נסים ונפלאות (זה לא אומר שאין כאלו).

למי שבא להסתלבט על הגב (כאן באים לעבוד).

מידע נוסף?

סדנאות סטוריטלינג לבניית מצגת אפקטיבית נערכות בבקרים בימי חול בין השעות: 10:00 - 13:30 (נטו) באזור ירושלים/תל אביב והסביבה (מקום מדויק בכל אזור יימסר בהתאם למספר הנרשמים. אין בעיית חניה)

סדנאות ערב - נערכות על-פי דרישה.

ההשקעה שלכם בסדנה 

290 ₪ כולל מע"מ לאדם (בעברית קוראים לזה מחיר או עלות - אבל לפעמים המילים האלו מבהילות... השד יודע למה. תחשבו לבד כמה זה עולה לכם לפני מע"מ. אם זה מה שישכנע אתכם - מי אני שאעצור מבעדכם?). אגב, כל משתתף מקבל במתנה את הספר 'התחילו לספר!' יש לכם כבר ספר? אז תעבירו את זה הלאה (זה עדיף על הבונבוניירה שקיבלתם לפני חצי שנה מהדודה).

 

ואם זה יקר לי?

תארגנו 6 משתתפים ובית מארח ותדברו איתי (זה משתלם). 

ואם זה עדיין יקר לי?

אתם תמיד יכולים להסתפק בקריאת הספר "התחילו לספר!" זה עולה 89 ש"ח בלבד.

אפשר להשיג כאן (בהנחה), ברשת ובכל חנויות הספרים ברחבי הארץ ואפילו לקרוא בחינם אם יש בספרייה באזור שלכם (אם אין תבקשו שיזמינו, זה עובד).

איך משריינים מקום?

שולחים מייל ומספרים כל מה שאתם רוצים, צריכים, מבקשים...

אבל מי את? אנחנו בכלל לא מכירים אותך!

אסנת גואז, נעים מאוד. מומחית בבניית פרזנטציות עם סיפור בלתי נשכח; מוסמכת (M.A) בתקשורת ובעיתונת מטעם האוניברסיטה העברית. קרוב לעשרים שנה שאני עוסקת בהעברה אפקטיבית של מסרים ומזה כחמש שנים אני גם מעבירה הרצאות וסדנאות על סטוריטלינג לקידום אישי, עסקי וארגוני לחברות ולקהל הרחב. הרצאות, הפעלות וסדנאות סטוריטלינג הועברו כבר למאות אנשים פרטים, ומחברות ומארגונים שונים, ביניהם: משרד ראש הממשלה, הביטוח הלאומי, הסוכנות היהודית, פורום ניהול הידע בישראל, אוניברסיטת תל-אביב, הקבוצה ללמידה ארגונית, עמותת רוח דרומית, קבוצות פייסבוק, חברות פרסום ויחסי ציבור ועוד. אני מספרת סיפורים עסקיים שמסייעת לחברות, לארגונים ולעסקים לספר את הסיפור שלהם בכל נקודות הממשק שלהם עם קהלים. מחברת הספר "התחילו לספר!" - סטוריטלינג לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים. הספר זכה לסקירות וביקורות אוהדות ברשת ובכלי התקשורת השונים. מוזמנים לגולל למטה ולקרוא בעצמכם.

 

לא מספיק לכם? תתקשרו ונדבר (זה לא מחייב).

רואים את הכפתור האדום, כאן מתחת?

אם תלחצו עליו תוכלו לשלוח לי מייל: להירשם לסדנה הקרובה, לבקש משהו, לשאול שאלות, להתלונן, לספר לי.

תלחצו, זה לא נושך. נשבעת (: 

רק למקרה שאתם עדיין מתלבטים, לא בטוחים, לא מאמינים או כל מני לא אחרים תגוללו למטה יש המלצות מכל מני מקורות.

ואם אחרי שתקראו תחליטו שכן תשלחו לי מייל.

אם תחליטו שלא למה שלא תלכו לספרייה ותקראו את הספר "התחילו לספר!"?

זה בחינם.

לא משנה באיזו דרך תבחרו, העיקר שתתחילו לספר! 

כי אם התוכן הוא המלך – הסיפור הוא הלב שלו.

bottom of page