top of page

המלך של ביל גייטס מת? יחי המלך החדש! הרצאה והפעלה / אסנת גואז

עודכן: 10 באוג׳ 2021

אסנת גואז, סטוריטלרית, סופרת, מרצה ומנחת סדנאות לתקשורת שיווקית אפקטיבית
אסנת גואז, צילמה מירי צחי עבור מקור ראשון

״המלך של ביל גייטס מת? יחי המלך החדש! — יצירת תוכן אפקטיבי בעידן רווי מסרים״. הרצאה שתתן לכם את ארגז הכלים ליצירת תכנים שמעוררים קשב, יוצרים מעורבות ומניעים לפעולה — בעידן רווי המסרים של ימינו. בסיום הפעילות תצאו עם ״תבנית״ תכנים אישית שתשמש אתכם לקידום אג’נדה, מטרות ויעדים.


מי המרצה?

אני

מתי ואיפה?

חפשו את הכוכביות למטה


כמה מילים עלי: אסנת גואז, נעים להכיר. מוסמכת (M.A) בתקשורת ובעיתונות מטעם האוניברסיטה העברית עם התמחות בפרסום וביחסי ציבור במסלול המעשי והמחקרי. קרוב לעשרים שנה שאני עוסקת בהעברה אפקטיבית של מסרים במגוון תפקידים. בעבר שימשתי כדוברת, יועצת תקשורת ומנהלת יחסי ציבור. מזה כחמש שנים אני מעבירה הרצאות וסדנאות על תקשורת שיווקית אפקטיבית בכלל ועל סטוריטלינג לקידום אישי, עסקי וארגוני בפרט. העברתי הרצאות, הפעלות וסדנאות למאות אנשים פרטים ומחברות ומארגונים שונים, ביניהם: משרד ראש הממשלה, הביטוח הלאומי, הסוכנות היהודית, פורום ניהול הידע בישראל, אוניברסיטת תל-אביב, צה"ל, עיריית ירושלים, חברות מובילות במשק הישראלי, עמותות, קבוצות פייסבוק, סוכנויות דיגיטל, חברות פרסום ויחסי ציבור ועוד. בתחילת 2017 הוצאתי לאור את ספר ההדרכה ״התחילו לספר!״ שעוסק בסטוריטלינג לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים. הספר זכה ללמעלה מ-70 סקירות והמלצות ברשת ובכלי התקשורת השונים ונרכש במאות עותקים על ידי משרדי ממשלה, האוניברסיטאות, צה״ל, עמותות ועוד גופים ציבוריים ופרטיים רבים.


אילו עוד תכנים יהיו?

(מתי ואיפה? חפשו את הכוכביות למטה) 1.״כל מה שרצית לדעת על הוצאה לאור. כל הסודות הגדולים והשקרים הקטנים של העולם אליו עתיד לצאת לאור הספר שלכם. עשרות רבות של טיפים והנחיות מדויקות שיצילו אתכם מטעויות של מתחילים״. 2. ״סופרת ברשתות החברתיות – מה זה אומר בעצם? כולם אומרים לנו לבנות קהילה ברשת אבל איך עושים את זה לעזאזל?״


שתי ההרצאות של מאירה גולדברג ברנע, סופרת, מנחת סדנאות כתיבה ועורכת ויועצת לסופרים בתחום השיווק והכתיבה. מאירה היא זוכת פרס שרת התרבות בתחום היצירה הספרותית העברית לילדים ולנוער ע”ש דבורה עומר. מחברת רבי המכר 'כמה רחוק את מוכנה ללכת', 'משפחה לדוגמה', 'מסעותי עם חמותי', סדרת הנוער המצליחה 'כראמל' וספר הילדים 'הילדה שניסתה' בהוצאת כנרת זב"מ. מנחת סדנאות כתיבה למבוגרים וילדים, עורכת תרגום, עורכת ספרותית, בעלת טורים קבועים באתר האינטרנט מאקו ובמקומונים של רשת שוקן.


מכירים סופרים וסופרים בתחילת דרכם?

ספרו להם, הם עוד יודו לכם על זה.


איפה ומתי? *בוקר יום שישי 27.3 מכון מופת, ת״א. זה כבר יוצא בשעון קיץ. מספר המקומות מוגבל. **ההרשמה המוקדמת לכנס מסתיימת ביום ראשון הקרוב בחצות. לינק לטופס ההרשמה.

***תכנים נוספים שיועברו בכנס יפורסמו בהמשך. ****חלק מההרצאות בכנס יועברו במקביל. *****בתמונה: אני בפוזה של סופרת. הצליח לי? ******צילמה מירי צחי לכתבה במוסף דיוקן.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

להוציא לאור ספר "כל הסודות והשקרים"

מאירה ברנע-גולדברג: להוציא לאור ספר "כל הסודות והשקרים" מפגש מקוון עם הסופרת מאירה ברנע-גולדברג: מבוא לעולם הספרים בישראל. כל הסודות הגדולים והשקרים הקטנים של העולם אליו עתיד לצאת לאור הספר הראשון של

bottom of page