top of page

כל הטכניקות, השיטות והסודות לסטוריטלינג אפקטיבי - אצלכם במחשב; עותק דיגיטלי זמין עכשיו באתר "עברית"

הלינק לספר הדיגיטלי ב"עברית" למטה.

רוב ווקר, עיתונאי מהניו יורק טיימס, ערך ניסוי לבדיקת כוח השפעתו של סיפור טוב על בני האדם. הניסוי כלל רכישה של כ-100 פריטים זניחים בשוקי הפשפשים, בעלות כוללת של קרוב ל-129 דולר. את הפריטים האלו הוא הציע למכירה מחודשת ב-eBay, כאשר הוא מצמיד לכל פריט סיפור ומציע אותו במחיר גבוה פי כמה וכמה מעלותו המקורית. בסופו של תהליך כל הפריטים נמכרו בסכום כולל של יותר מ-3.600 דולר. שזה רווח של 2790 אחוזים! אתם קולטים כמה כוח יש לסיפורים? אז שנייה לפני שאתם מתחילים לשווק את המוצרים או השירותים שלכם, שנייה לפני שאתם מתחילים לקדם את עצמכם או את העסק שלכם, שנייה לפני שאתם מעבירים פרזנטציה, יוצאים במימון המונים, פותחים קמפיין תקשורתי, משווקים במדיה החברתית... או שנייה אחרי (כי עדיף מאוחר מאשר בכלל, לא?) כדאי לכם ללמוד, לתרגל ולקבל כלים לאיך מספרים סיפורים בחיים, בעבודה ובעסקים. בספר "התחילו לספר!" תמצאו כלים יישומיים, דוגמאות והדרכה מפורטת לסטוריטלינג אפקטיבי לקידום אישי, עסקי וארגוני. לאחר קריאת הספר תדעו איך משתמשים בסיפורים ככלי אסטרטגי להעברה אפקטיבית של מסרים ולקידום אג'נדה, מטרות ויעדים. הספר יצא בתחילת שנת 2020 גם בגרסה אנגלית תחת השם "סטוריטלינג אפקטיבי - צעד אחר צעד" וזכה בתג רב-מכר מאמזון העולמית.

עכשיו, הספר זמין סוף-סוף גפ בגרסה דיגיטלית באתר "עברית" ואפשר אפילו לקרוא את ההתחלה.

הספר הוא הוצאה מוכרת לעצמאים.


לחצו על הלינק הזה לקריאת סקירות וביקורות על הספר: www.poprite.co.il/tellit

פוסטים אחרונים

הצג הכול

׳הצילו את החתול׳ — המדריך לכתיבת רומן - שידור חי

ביום ראשון ה-6 בדצמבר נקיים לייב בנושא: ׳הצילו את החתול׳ — המדריך לכתיבת רומן. נארח בקבוצת הפייסבוק את עופר זאבי, מנהל ועורך תוכן ותיק בתעשיית הטלוויזיה בארץ שניהל את ערוץ 3 בכבלים ואת מחלקת התכניות ש

bottom of page