top of page

מכתיבה דרך הוצאה לאור ועד לשיווק ומכירות ספרים; תכנית השידורים לכותבים ולסופרים

עודכן: 10 באוג׳ 2021


הלייבים שלנו בקבוצה להוציא לאור ספר - סופרים מתייעצים ממשיכים! כל שבוע אני מראיינת גורם אחר מעולם הכתיבה, הספרים וההוצאה לאור.


הרבה ערך ומידע מכתיבה דרך הוצאה לאור ועד לשיווק ומכירת ספרים. הנה תוכנית השידורים החיים לחודש יולי:


ביום שני ה-6 ביולי ״כל הדרכים לשווק את הספר שלך״. נארח את סנונית ליס מייסדת "סנונית תוכן", חברה לתוכן ולשיווק במדיה חדשה, מחברת הרומן "כל הג'אז הזה" שבימים אלה שוקדת על כתיבת הספר השני שלה. סנונית תספר לנו על שיווק ספרים בהוצאה עצמית, על איך תבנו מערך שיווקי לספר שלכם ועל שיווק מסורתי לעומת שיווק און-ליין בכלל וברשתות החברתיות בפרט.


ביום שני ה-13 ביולי ״איך לשלב הומור בהרצאות״. נארח את הקומיקאית אודליה יקיר, מרצה להומור, עיתונאית קומית, מאמנת להומור ומחברת הספר "עד החתונה זה יעזור". אודליה תספר לנו מה זה הומור, למה כדאי לנו להכניס אותו להרצאות שלנו ואיך... ומה יכול לעשות מי שאין לו הומור בכלל.

ביום רביעי ה-22 ביולי ״יחסי ציבור לסופרים — עשו את זה בעצמכם DIY״ נארח את העיתונאית עדי ארצי, בעלת תואר ראשון בתקשורת וסוציולוגיה מטעם האוניברסיטה העברית, כותבת סיפורים קצרים שבקרוב מוציאה לאור את ספר הפרוזה הראשון שלה ״אדם הלך לאיבוד". עדי תסביר לנו מה זה קומוניקט ואיך כותבים אחד כזה ומוצלח, כיצד נוכל לפנות לעיתונאים ולהצליח ללכוד את תשומת ליבם, איך אפשר לזכות בראיונות וכתבות ואפילו להופיע עם הספר שלנו בטלוויזיה.

ביום ראשון ה-26 ביולי ״על כתיבת פסקאות שעובדות״. הסופר לירון פיין, עורך, מדריך כתיבה ומנהל ‘בית העורכים׳ יספר לנו על מבנה פסקה שתמיד עובד ועל איזה שינוי קטן ומבריק אפשר לעשות בפסקאות כדי שהקוראים שלנו לא יוכלו להניח את הספר שלנו מהידיים.

בואו! הצטרפו למפגשי הקהילה שלנו ותתחילו לכתוב את הסיפור שלכם.

כל השידורים ייערכו בשידור חי בשעה 21:00 במחשב שלכם בקבוצת הפייסבוק: להוציא לאור ספר — סופרים מתייעצים.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

להוציא לאור ספר "כל הסודות והשקרים"

מאירה ברנע-גולדברג: להוציא לאור ספר "כל הסודות והשקרים" מפגש מקוון עם הסופרת מאירה ברנע-גולדברג: מבוא לעולם הספרים בישראל. כל הסודות הגדולים והשקרים הקטנים של העולם אליו עתיד לצאת לאור הספר הראשון של

bottom of page