top of page

אתם מוציאים לאור ספר? מזל טוב! יש לכם כבר קוראי בטא?

עודכן: 10 באוג׳ 2021

ביום רביעי 27/5 ״קוראי בטא – מי צריך את זה בכלל?״. נארח את הסופרת שרון חיון גינת, עולה מצרפת אשר הוציאה לאור ארבעה ספרים עבי כרס... בעברית! הלא היא הסדרה המצליחה הלביאה הלוחמת והאריה האגדי. הסדרה יצאה לאור בהוצאת יהלומים והפכה לרב מכר בקנה מידה ישראלי. שרון תשתף אותנו במסלול שעשתה ותספר לנו כיצד הסתייעה בקוראות בטא במהלך העבודה על כתב היד טרם הוצאתו לאור. ננסה להבין איפה ואיך מוצאים קוראי בטא, האם כל אחד שמתנדב לקרוא אותנו אכן מתאים למשימה, איך עלינו ככותבים לבחור את הקוראים המתאימים ביותר עבורנו ואילו הנחיות עלינו לתת להם... ולא נשכח גם לברר עיניינים טכניים כמו איך זה בדיוק עובד? כמה סבבים? מהו מספר הקוראים האידיאלי? חתימה על סודיות כן או לא? ועוד.


בואו! הצטרפו למפגשי הקהילה שלנו ותתחילו לכתוב את הסיפור שלכם. כל השידורים נערכים בשידור חי בשעה 21:00 במחשב שלכם בקבוצת הפייסבוק: להוציא לאור ספר — סופרים מתייעצים.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

להוציא לאור ספר "כל הסודות והשקרים"

מאירה ברנע-גולדברג: להוציא לאור ספר "כל הסודות והשקרים" מפגש מקוון עם הסופרת מאירה ברנע-גולדברג: מבוא לעולם הספרים בישראל. כל הסודות הגדולים והשקרים הקטנים של העולם אליו עתיד לצאת לאור הספר הראשון של

bottom of page