top of page

ספרי ילדים באמזון - סודות ההצלחה הבינלאומית

עודכן: 10 באוג׳ 2021

בואו! הצטרפו למפגשי הקהילה שלנו ותתחילו לכתוב את הסיפור שלכם. כל השידורים ייערכו בשידור חי בשעה 21:00 במחשב שלכם בקבוצה ״להוציא לאור ספר — סופרים מתייעצים״.

ביום חמישי ה-14/5 מורה נבוכים לספרי ילדים באמזון. נארח את נוה כרמי, אנליסט, כלכלן והייטקיסט, שהפך למפתח ספרים ומוצרים לשוק הפבלישינג באמזון. נוה הוא בונה המותגים והאסטרטגיה לסופרים ויוצר להם קמפיינים שיווקיים בהוצאת eBook-Pro.

נדבר על הוצאת ספרי ילדים באמזון, איך זה עובד, למי זה כדאי ובאיזה השקעה כספית זה כרוך. נתחקה אחרי התהליך של המרת ספר ילדים מעברית לאנגלית, הקשיים שאפשר לצפות והמכשולים שיש להימנע מהם. ננסה להבין מהם הפורמטים המקובלים והנמכרים ביותר בספרי ילדים באמזון והאם אפשר להצליח עם ספר ילדים יחיד (לא סדרה). נחתום עם שאלת מיליון הדולר: מהו הסטנדרט הנדרש מספרי ילדים כדי להצליח ברמה הבינלאומית.


לינק עם פרטי האירוע: כאן




פוסטים אחרונים

הצג הכול

להוציא לאור ספר "כל הסודות והשקרים"

מאירה ברנע-גולדברג: להוציא לאור ספר "כל הסודות והשקרים" מפגש מקוון עם הסופרת מאירה ברנע-גולדברג: מבוא לעולם הספרים בישראל. כל הסודות הגדולים והשקרים הקטנים של העולם אליו עתיד לצאת לאור הספר הראשון של

׳הצילו את החתול׳ — המדריך לכתיבת רומן - שידור חי

ביום ראשון ה-6 בדצמבר נקיים לייב בנושא: ׳הצילו את החתול׳ — המדריך לכתיבת רומן. נארח בקבוצת הפייסבוק את עופר זאבי, מנהל ועורך תוכן ותיק בתעשיית הטלוויזיה בארץ שניהל את ערוץ 3 בכבלים ואת מחלקת התכניות ש

bottom of page