סטוריטלינג כמקדם מכירות

עודכן ב: 19 ינו 2020


סטוריטלינג כמקדם מכירות

רוב ווקר, עיתונאי מהניו יורק טיימס, ערך ניסוי לבדיקת כוח השפעתו של סיפור טוב על בני האדם. הניסוי כלל רכישה של כ-100 פריטים זניחים בשוקי הפשפשים, בעלות כוללת של קרוב ל-129 דולר. את הפריטים האלו הוא הציע למכירה מחודשת ב-eBay, כאשר הוא מצמיד לכל פריט סיפור ומציע אותו במחיר גבוה פי כמה וכמה מעלותו המקורית. בסופו של תהליך כל הפריטים נמכרו בסכום כולל של יותר מ-3.600 דולר. שזה רווח של 2790 אחוזים! אתם קולטים כמה כוח יש לסיפורים?


אז שנייה לפני שאתם מתחילים לשווק את המוצרים או השירותים שלכם, שנייה לפני שאתם מתחילים לקדם את עצמכם או את העסק שלכם, שנייה לפני שאתם מעבירים פרזנטציה, יוצאים במימון המונים, פותחים קמפיין תקשורתי, משווקים במדיה החברתית... או שנייה אחרי (כי עדיף מאוחר מאשר בכלל, לא?) כדאי לכם ללמוד, לתרגל ולקבל כלים לאיך מספרים סיפורים בחיים, בעבודה ובעסקים. בספר "התחילו לספר!" תמצאו כלים יישומיים, דוגמאות והדרכה מפורטת לסטוריטלינג אפקטיבי לקידום אישי, עסקי וארגוני. לאחר קריאת הספר תדעו איך משתמשים בסיפורים ככלי אסטרטגי להעברת מסרים אפקטיבית ולקידום אג'נדה, מטרות ויעדים. אפשר למצוא את הספר גם בגרסה מודפסת ודיגיטלית בשפה האנגלית באמזון.


*טקסט זה מוגן בזכויות יוצרים. כל הזכויות שמורות לאסנת גואז ו"התחילו לספר!"